Valchan Voevoda
Unregistered
На крају крајева, нисам постао сасвим јасно, да ли знате нешто о томе што сам тражио, или само за ко зна који пут за редом ми уништи тему вас двојица професора?! :
Рекао сам то раније:
Aко можеш да помогнеш некомe - Помоћ ! Aко [b]Hе - то не меша са своје филозофије![/b]
Valchan Voevoda
Unregistered
(23-06-2013, 07:33 PM)himovich link Piše: Znam gde je prozani oklob ako je samo rimski oklob i dajle tri kalejna pop martin i legenda Himovic poz
Поштовани колега
himovich, можеш ли написати нешто о томе шта знаш. Шта је овa легенда које сте поменули у вашој поруци?
Teme: 11
%%TYL_NUMTHANKEDLIKED%%
Pa dobro ako mislite da moji odgovori nisu vezani za vasu temu , neka Admim ili neko od moderatora obrise to sto sam pisao. Posto sam profesor a ne inspektor necu da vam kvarim zelju da ce vam neko reci gde se nalazi mesto koje trazite. GROTAGOLD dobro poznaje moj kraj i moze vam reci dali u tom kraju postoje rimski rudnici ili sam ja to izmislio. MISLIO SAM DA SAM VAM ,KOLIKO TOLIKO POMOGO. A ja da prodam mesto koje me je vise puta nagradilo ,sigurno da necu , zato vam zelim svaku srecu da nadjete to sto trazite,mada da je to kako ste rekli u Bugarsku , vi Valchan Voevoda nebi trazili pomoc od Srba. Veliki pozdrav . "MOZDA" NADJES TO STO TRAZIS , a SVAKO NADJE TO STO TRAZI . Toliko od mene, ukapirao sam da je bolje da cutim jer "cutanje je zlato" .
Teme: 14
%%TYL_NUMTHANKEDLIKED%%
lol
dobri ste i fala sto me staviste u redove profesora ih jos sam daleko od te titule mislim ne predajem nigde