Ocena Teme:
  • 0 Glasov(a) - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ozbiljna mašina
U pitanju je Omnitron,koji ne znam jer su namerno poskidane sve nalepnice.
Dobio sam ga od čoveka koji tvrdi da je njegov brat sa ovom mašinom našao neku ostavu.Pored ove pločice sa elementima ima još i dve antene navodno pozlaćene koje su spojene sa dva kablića na A i B,taćke na ploči.Uređaj ima i malu antenicu kao satelitsku koja se bode u zemlju i spojena kablovima za glavnu kutiju sa elektronikom,koja opet može da se podesi na frekfenciju traženja,na primer zlato,živu,bakar a napaja se iz akumulatora 12V.
Za početak evo samo dela uređaja
[Slika: fkpaax.jpg]
[Slika: x6fnr6.jpg]
Odgovori
Jesi je vec koristio na terenu?Vpleo bi da znam tvoja zapazanja.
                                  Pozdrav kolega
Odgovori
Ja sam ti brate laik za ove mašine,u moje ruke je došao jel mu je nešto crklo a prethodni majstor nije mogao da popravi.Ja sam ga popravio i vlasnik je prezadovoljan,kaže da će mii pokazati kako ova mašina radi,čim budem video,napisaću ovde na forumu.
Odgovori
Hvala kolega ja sada sklapam PI 2010 i sta budem zapazio podelicu sa vama
Odgovori
E sad verovali vi ili ne ovo čudo radi,čovek mi demonstrirao rad i nalazili smo gvožđuriju.Doduše nije baš da samo reaguje na zlato ali je bitno da radi na metale,čak nepogrešivo na nekim mestima.He he nebi ja bio ja da ga nisam malo zz pa odem i kao sakrijem dukate iza stene a ustvari ih vratim i spustim na drugu stranu i čovek tvrdi da iza stene nema ništa a ja kao zaboravio gde sam stavio i on uključi ponovo i nađe ih i onda izbi svađa kaže ja ga zz a ja njemu ne mogu pola sata da objasnim da sam hteo da proverim mašinu a ne njega.
Odgovori
pozdrav.kolega crni1 da li postoji mogucnost da se takav instrumenat tj. aparat napravi,tj da li postoji sema na netu? posto si imao uvid u aparat?unapred hvala.bata1
Odgovori
Drugari stvari stoje ovako:ja i dalje ne verujem u ono što sam video,ovo stvarno radi.