Ocena Teme:
  • 0 Glasov(a) - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Garrett GTI 2500 - prednosti i mane
Pozdrav svima.  Wink

Pre svega da napomenem da sam totalni pocetnik, sto bi u prevodu znacilo da nikada u zivotu nisam koristio metal detektore.
Nabavio sam Garrett GTI 2500. Imam osnovnu i veliku sondu koja stize sa njim u paketu. Isprobao sam ga u osnovnim modovima (uglavnom coins) i uspesno pronasao razne metalne bezvredne predmete (caure, eksere...) na dubinama od 20-30cm max.

Da li bi neko mogao da mi iz prakse kaze da li sam odradio dobru kupovinu i koja je dubina do koje ovaj uredjaj moze da ide?
Takodje me interesuje da li preporucujete da koristim i osnovnu sondu ili da koristim veliku neprekidno i za sta se koristi jedna a za sta druga sonda?

Hvala unapred
Odgovori
Koliko znam Sneshko je napisao knjigu baš o ovom metal detektoru,mislim da je vredi imati,ovde na forumu čini mi se da ima topic o njoj.
Odgovori
Hvala za preporuku, ali ne znam ko je Sneshko i gde moze da se nadje knjiga Smile Lepo bi bilo ako imas link da mi pustis da probam da nabavim.
Nezavisno od toga bilo bi mi (a i drugim korisnicima) od velike koristi da sto vise ljudi iz prakse da savete. Saveti tipa ovo radi, ovo nemoj, koristi ovo, a ne ovo...
Ako ima nekog iskusnijeg korisnika sa ovom spravicom, bio bih zahvalan za svaki savet.
Odgovori
Добро дошао на форум Ekstremista!
Надам се да ће ти информације на доњем линку бити од помоћи:

http://www.skrivenoblago.com/index.php/t...160.0.html

Поздрав!
Sneshko
Odgovori
Pozz Sneshko.

Prvo hvala za dobrodoslicu.