Ocena Teme:
  • 0 Glasov(a) - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dajte mi savjet
Posto se ovaj hobi idealno uklapa u moje favorite,imam i imacu mnogo pitanja za vas iskusne u ovome. Naime ja sam mala beba,koja nema pojma o ovome,ali ima zelju da nauci.
E sad. Hocu da kupim metal detektor.
Vidim da je razlika u cjenema velika. Volio bih da mi predlozite neki od modela. Za pocetak,dok nevidim kako i sta nebih se bas uvaljivao par hiljada eura.Razmisljao sam o recimo Treasure Hunter recimo. On mi se cini dobar za mene kao apsolutnog i totalnog pocetnika.
Nebih bjezao ni od necega polovnog,ali da ga neko odavde preporuci.

Hvala
Odgovori
Imas ovde neki ljudi prodaju...
Odgovori
Gledam druze gledam,upravo...Samo sto mi oduzima vrjeme dok malo prosurfujem i sakupim informacije,posto sam dibidus laik . Zato reko`da mi malo pomognete. Recimo da sma spreman da izdvojim od 100 do 1000. Nije mi potreban bas neki extra,dok ne skontam sta i kako. Recimo idealan bi bio neki koji se lako nosi u rancu,znaci ako moze rasklopi,teleskop i slicno,mada nije uslov. Valjalo bi da je vodootporan,da ima to sto treba da ima.

Odgovori
zavisi sta hoces time da trazis jer svaki ima svoju namenu za nesto i tako i svoje slabosti. Ja favorizujem garretta kao masinu jer nije skup ima dosta sonde koje mozes da izaberes i nisu skupe ciljam na model euroace 350 za tebe na poceta i DD sondom mada ako ti se ne svidja onda ima ovde i na forum dosta iskusnih sa radom kao na primer WM6,Boda i tu jos po neki mada ima na hobidetektorforum.rs dosta napisano pa procitaj to malo i vidi sta ti odg. poz druze
Odgovori
Timakumminus ti realno rekao.
Odgovori
ja sad planiram uzet golden mask 1+. za 300 eura sa SEF dd sondom od 30x25 cm. vidjet čemo kako če se pokazat. nije skup mislim da je za početnike ok. ja sad trenutno nemogu ulagat previše u to jer imam poslova oko kuče, a ovaj hobi volim tako da če ovaj bit ok.  evo više o njemu na ovoj stranici. Test u Britaniji.