Ocena Teme:
  • 0 Glasov(a) - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Savet- Bounty Hunter Quick Silver
Pozdrav svim clanovima foruma, ciji sam nov clan. Pocetnik sam, tj. ne moze se reci ni da sam pocetnik, jer nemam terenskog iskustva. Trenutno sam u fazi ucenja i prikupljanju informacija sa raznih foruma, a planiram da kupim pocetnicki metal detektor.
Zanima me da li biste mi preporucili ovaj model?

http://www.metaldetektori.rs/artikal/bou...ick-silver

Unapred hvala,
Aleksandar
Odgovori
sto se tice detektora,nemoj da zuris,vidi prvo za sta ce ti koristiti,pa onda odluci. kako i sam kazes da nemas "terenskog rada",ako ti budzet dozvoljava nije los ni ovaj        http://www.metaldetektori.rs/artikal/fis...-pro-paket    ,mislim da se vise isplati...poz.
Odgovori
I ja sam imao tu nedoumicu. Probao sam par od nekih drugara,stekao malo iskustva i iz tog iskustva preporucujem da kontaktiras Nikolu,koji ima ovdje na sajtu reklamu i utvrdis pazar za F2. Najbolji je od te klase.
Odgovori
bas tako...
Odgovori
Hvala na savetima.  Smile
U pravu ste da je bolje da dodam jos tih 70 e, ako smatrate da ovim detektorom dobijam znacajno bolji kvalitet. Trenutno se cupam i za tih 170 e, ali sacekacu onda malo.  Sad
A sto se tice kupovine novog, ili polovog detektora, kakvi su vasi predlozi?
Kupovinom novog dobijam garanciju, ali isto tako kupovinom polovnog mogu dobiti bolji aparat za iste pare. Naravno pod uslovom da ne sklopim dil sa nekim ko ce da me osisa i uvali mi neko s..nje...  :-\
Odgovori
Fisher f2 je najbolja opcija za pocetak.
Sa novim aparatom dobijas i pinpointer koji ti moze dosta olaksati pretragu za predmetom kad iskopas zemlju.
Mada za manje predmete nekih 20-tak cm u dubinu nije problem, pa tim i nema mnogo zemlje, uzmes grumen, predjes preko sonde i ako je tu naces ga lako.
Ima na kupujem prodajem oglas.
Pise cena 19 999, ali ima i neka opcija ponudi minimalno 16 000
Pa ukoliko si blizu prodavca u svakom slucaju treba proveriti da li uredjaj radi pre kupovine.