Ocena Teme:
  • 0 Glasov(a) - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gde ste gresili?
Nisi mi ti totalni audsajder kolko se meni cini pocetnik ne barata odmah mikrokontrolerima , vec imam utisak da pokusavas da ovde nekog izmanipulises kako nista neznas  ;D a neki se i upecali cini mise ili su ti isti ti !
Odgovori
.. ma u ovome sam totalni pocetnik veruj mi. Samo izgleda da svi kriju osnovne stvari u radu PI detektora. Nigde da nadjem prave podatke ,  a muka mi je da ih trazim napamet, a nemam osciloskop.

Poz
Odgovori
(01-04-2013, 02:13 PM)Sinisa link Piše:.. ma u ovome sam totalni pocetnik veruj mi. Samo izgleda da svi kriju osnovne stvari u radu PI detektora. Nigde da nadjem prave podatke ,  a muka mi je da ih trazim napamet, a nemam osciloskop.

Poz

Sto kaze Orbit sad ni meni nisi jasan.Kako si mogao da menjas impulse i probas kad nemas osciloskop.Ne mogu da ukapiram.
Odgovori
Pa verovatno koristi viseobrtne trimere i sad ako okrene 44puta znaci 44ms ako okrene verovatno 33puta pa to su 33ms  ;D ;D ;D  covek je laik uvek se nadje poneki takav ! ;D ;D
Odgovori

Ne treba mi osciloskop, a mogu da kreiram impulse tacno kako ja hocu, programiranjem u asembleru, jer svaka instrukcija koju koristim zna se koliko tacno traje, i ja isporucim toliko impulsa koliko treba, ne treba mi za to osciloskop. Za ono za sta mi treba osciloskop je da vidim oblik impulsa na kalemu i onda znam kada da pocnem uzorkovanje. Prilicno sam siguran da su
mi impulsi onoliki koliko sam odredio, samo nisam siguran koje su vrednosti optimalne. Znam da sam negde "zalutao " a ne znam gde i zato ovaj naslov teme. Ako ste i vi imali neki slican problem pa resili ,  recite.
I osnovno pitanje: Da li je neko merio, zna, ili odredio koja su to vremena koja trebam ispostovati kod PI detektora?

-Vreme trajanja poslatog impulsa iz predajnika u mikroS. ?
-"Delay" tj. kasnjenje, kada trebam poceti uzorkovanje u prijemniku?
-Trajanje uzorkovanja u mikroS. ?