Prvi nalazi - Oblik za Štampu +- Forum skriveno blago - zakopano blago (https://www.skrivenoblago.com/forum) +-- Forum: Arheologija (https://www.skrivenoblago.com/forum/forum-9.html) +--- Forum: Zanimljivi nalazi (https://www.skrivenoblago.com/forum/forum-80.html) +---- Forum: Numizmatika (https://www.skrivenoblago.com/forum/forum-81.html) +---- Tema: Prvi nalazi (/thread-2945.html) Stranice:
1
2
|
Prvi nalazi - l0lz. - 25-12-2013 Pre svega pozdrav svim forumasima! Pre neki dan sam bio na placu i kopao septicku jamu. Da napomenem da sam za predmete koje sam nasao koristio BUDAK a ne metal detektor ;D Jedino sto znam da su tu prolazili rimski putevi, kamo srece da imam neki detektor pa da pretrazim ceo plac i sire ali na moju nesrecu nemam bas para za tako nesto. Zdravlje Boze ako uspem da skupim para u narednom periodu, s obzirom da sam student i jedva spajam kraj sa krajem, videcu da kupim neki pocetnicki pa cemo videti dalje. Predmeti su nadjeni na skoro samoj povrsini zemlje. Mene zanima sta li sam ja to nasao? Da kazem samo da zadnji predmet koji lici na "kamence" ima pravilan oblik kvadrata i da je poprilicno tezak da bi bio neki kamen. Ja se izvinjavam slucajno sam promasio temu ako moze moderator da je premesti. Hvala unapred. Odg: Prvi nalazi - raki1 - 25-12-2013 Hvala ti sto si ovo podelio sa nama na forumu. Kako si ovo nasao bez detektora teren je fantastican i ocigledno nedovoljno istrazen. Ko bi ga znao sta bi sve nasao sa detektorom na tom terenu. Ja ovde prepoznajem samo fibulu i broseve, dugme, iglu i vrh strele. Ono je mozda neka vrsta Rimskog kljuca mada vrlo cudnog oblika ili otvarac za pivo Odg: Prvi nalazi - car dusan silni - 29-12-2013 ako ti neko salje na pp da mu kazes de je teren ili da ide sa tobom ne pristaj na to samo ce te ojaditi i uzeti ono sto si ti mogao uzeti poz lepi su nalazi Odg: Prvi nalazi - rimljanin - 29-12-2013 ovo sve nasao bez METAL DETEKTORA???svaka cast,onda ti i ne treba,mozda bi sa njim manje nasao :o.pozdrav,dobar tere